a

Facebook

Twitter

کپی رایت 2024 شرکت طلوع ورزش ایرانیان برتر.
تمامی حقوق محفوظ است.

18:00 - 8:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

تماس با پشتیبان ما

اینستاگرام

فیسبوک

جستجو
فهرست

بهترین تردمیل باشگاهی از نظر خریداران حرفه ای؟!

بهترین تردمیل باشگاهی از نظر خریداران حرفه ای؟!

بهترین تردمیل باشگاهی

بهترین تردمیل باشگاهی از نظر خریداران حرفه ای کدام است؟!

صفر تا صد انتخاب بهترین تردمیل باشگاهی با هر بودجه ای!!

بهترین تردمیل های طلوع ورزش ایرانیان در بین باشگاه داران و حرفه ای ها

تردمیل V12 سایتک باشگاهیتردمیل باشگاهی Cytech مدل V12
تردمیل V9 باشگاهی سایتکتردمیل باشگاهی Cytech مدل V9

تردمیل V8 سایتک باشگاهی

تردمیل باشگاهی Cytech مدل V8

سوالات بالا از ابتدایی ترین سوالاتی است که  هنگام خرید یک تردمیل به ذهن شما می رسد؛ و در ادامه شاید از خود بپرسید که:
تردمیل چیست؟

تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که میتوان با استفاده از آن تمرینات هوازی انجام داد و علاوه بر پاها تمامی اندام های بدن را ورزش داد.

خرید تردمیل چگونه امکان پذیر است؟

خرید تردمیل از شرکت طلوع ورزش ایرانیان به دو روش حضوری با قابلیت تست، و خرید اینترنتی پس از دریافت مشاوره رایگان امکان پذیر است.

قیمت تردمیل ها به چه صورت است؟

ما سعی کردیم متناسب با هر بودجه ای انواع تردمیل های حرفه ای و کارآمد را در بین محصولات خود در نظر بگیریم.

تردمیل ها آیا اصل هستند؟

تمام تردمیل های موجود در شرکت طلوع ورزش ایرانیان بصورت اصل تحت لیسانس اینوتک سوئیس یا تایوانی می باشد، ما دارای 18 سال سابقه در واردات مستقیم انواع برندها هستیم؛ و کلیه تردمیل های موجود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

خرید تردمیل باشگاهی

از شما خریداران عزیز درخواست داریم که در زمان خرید تردمیل به دنبال تردمیل های ارزان قیمت نباشید، زیرا کیفیت بیش از هر چیز دیگری در زمان خرید تردمیل اهمیت دارد، و کیفیت برتر از موارد کلیدی در تعیین قیمت نهایی محصول است.

طلوع ورزش ایرانیان در زمینه خرید بهترین تردمیل به شما کمک خواهد کرد، و به صورت حضوری یا غیر حضوری خرید تردمیل را متناسب با نیاز شما در کمترین زمان ولی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب را فراهم می کند.

خرید تردمیل باشگاهی و خانگی

برای خرید تردمیل باید حسابی تحقیق کنید و نکات زیادی را اعم وزن، ابعاد، ضربه گیرها و مواردی از این قبیل را در نظر داشته باشید.
برای خرید تردمیل به فروشگاه های معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنید و از راهنمایی های مشاوران مجرب آن نیز استفاده نمایید.
در تردمیل برای کاهش فشار به زانوها در زمان راه رفتن و دویدن ضربه گیرهای متفاوت و خوبی تعبیه شده است که در زمان خرید تردمیل بهتر است به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید.
در زمان خرید تردمیل به کنسول یا میز فرمان تردمیل نیز توجه کنید تا ببنید تردمیل مورد نظرتان چه امکاناتی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

قیمت تردمیل (به همراه PDF لیست قیمت)

قیمت تردمیل با توجه به دستبندی در گروه تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی متفاوت است.
حتی قیمت تردمیل با زیاد و کم شدن قدرت موتور تردمیل تغییر می کند، توجه داشته باشید که قیمت تردمیل تنها ویژگی انتخاب شما برای خرید تردمیل نباید باشد.

ابتدا باید تمرکز خود را برای شناسایی قدرت موتور تردمیل بگذارید، زیرا قدرت موتور در تردمیل‌ها متفاوت است که بنا به قدرت موتور دستگاه و سنگینی فرد یا افراد کاربر، نوع انتخابی شما متفاوت خواهد و در نتیجه بازه قیمت تردمیل هم تغییر خواهد کرد.

قیمت تردمیل در طلوع ورزش ایرانیان شرکتی بوده و بسیار مقرون به صرفه و مناسب با هر بودجه ای در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید تردمیل را دارید کمیت را فدای کیفیت نکنید و همیشه در قدم اول بعد از بررسی قیمت تردمیل به ویژگی های برتر آن از سایر تردمیل های موجود در بازار نیز توجه نمایید.

لیست قیمت تردمیل+هوازی بصورت PDF

[pdf-embedder url=”https://dhziran.com/wp-content/uploads/2023/05/لیست-قیمت-تردمیل-هوازی.pdf”]

 تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی پر کاربرد است که در دو نوع خانگی و باشگاهی طراحی و به بازار عرضه شده است.

تردمیل های محبوب و حرفه ای خریداران طلوع ورزش ایرانیان

  • تردمیل پر قدرت و حرفه ای V12

v12 بهترین تردمیل

V12 بهترین تردمیل باشگاهی

تردمیل V12 انتخاب فدراسیون کشتی ایران برای تمرین قهرمانان تیم ملی کشتی

برند محبوب تردمیل باشگاهی

  • تردمیل محبوب V9 سایتک

تردمیل باشگاهی V9

نکات مهم برای خرید تردمیل باشگاهی:

بهتر است بدانید که بزرگترین تفاوت میان مدل تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی در نوع موتور آن است، در مدل باشگاهی نوع AC بوده که صدای بیشتر در نتیجه مصرف انرژی بیشتری دارد؛ در مقابل کارایی بیشتری را برای استفاده مداوم و بدون استراحت ارائه میکند.

ممکن است سوال شما این باشد که، منظور از AC و DC بودن موتور تردمیل چیست؟
باید بدانید که موتورهای AC شروع سریعتری نسبت به موتورهای DC دارند، و قدرتمندتر هستند، اما سر و صدای بیشتری هم دارند.
موتورهای DC ساده تر از موتورهای AC هستند، ساده ترین نوع جریان الکتریکی جریان مستقیم است که به انگلیسی Direct current گفته می شود به همین علت آن را به صورت اختصاری DC می نامند در تردمیل های خانگی از جریان برق مستقیم استفاده شده است.
تقریبا در سراسر جهان، تولید کنندگان تصمیم گرفته اند که بهتر است تردمیل های خانگی با موتورهای DC، تجهیز شود.

ولی در تردمیل باشگاهی از جریان برق متناوب استفاده می شود , جریان برق متناوب جریان الکتریکی است که در آن اندازه جریان به شکل چرخه ای تغییر می کند، اما در جریان برق مستقیم اندازه جریان برق همواره ثابت باقی می ماند، برق تحویل داده شده به شرکت های تجاری و منازل مسکونی به صورت متناوبی است که به آن AC می گویند و همان برق شهری فاز و نول می باشد.

تردمیل هایی که موتور آن ها با برق AC کار می کند، بازدهی بیشتری نسبت به جریان برق نشان می دهند و می توان ساعت ها بدون وقفه از آن استفاده کرد به همین دلیل از این مدل تردمیل ها برای باشگاه استفاده میکنند و گران قیمت تر هستند ولی در مقایسه با نوع DC سر و صدای بیشتری ایجاد می کنند.

معمولا در دستگاه های هوازی خانگی که به مدت طولانی استفاده نمی شوند از موتورهای DC استفاده می شود و در تردمیل های باشگاهی به علت استفاده طولانی مدت با توجه به اینکه ساعت ها روشن هستند و ورزشکاران بر روی آن می دوند از موتورهای AC استفاده می شود.

به افراد سنگین وزن که وزنی بیش از 100 کیلوگرم دارند توصیه می شود تردمیل باشگاهی با موتور AC خریداری کنند.

یکی از مواردی که بر روی قیمت تردمیل باشگاهی تاثیر گذار است، برند تردمیل می باشد ما سعی میکنیم یک به یک به آنها بپردازیم.

دومین مورد کشور سازنده آن میباشد که در طلوع ورزش ایرانیان انواع برندهای سوئیسی، تایوانی، چینی و دیگر کشورها  موجود است که باعث انتخاب هرچه بیشتر و راحت تر شما خریداران عزیز میشود.
بهترین پیشنهاد این است که قبل از اقدام به خرید از مشاورین ما در این زمینه برای انتخاب هر چه راحت تر کمک بگیرید.

09120318005 – 09053849077

راهنما خرید تردمیل باشگاهی

راهنمای خرید بهترین تردمیل باشگاهی

بدنه: فولاد فشرده معمولا” مقاوم‌تر از آلومنيوم اما سنگين‌تر از آن است و حتما” بايد با مواد ضد زنگ پوشيده شود تا تردميل زنگ نزند.
دسته: محل قرارگيری دسته‌ها در تردمیل باشگاهی مساله بسيار مهمی است.
اگر می خواهيد تردميلی بخريد كه دسته‌هايش در جلو يا در دو طرف آن است، اطمينان حاصل كنيد كه دسته‌ها شل نباشد و در هنگام حركت يا دويدن شما به بازويتان برخورد نکند.
موتور: بيشتر تردميل‌های خانگي داراي موتور با جريان برق مستقيم هستند اما تردميل‌هايی كه براي باشگاه‌های بدن‌سازي طراحی می شوند ممكن است دارای موتور با جريان برق متناوب يا جريان برق مستقيم باشند.
قدرت موتور: دستگاهی را كه مي‌خواهيد بخريد بررسی کنید.اگر قدرت موتور دستگاه برحسب اسب بخار سنجيده شود اطمينان يابيد كه عدد آن بيشتر از 1.5 باشد.
دستگاهی كه قدرتش كمتر از 1.5 اسب بخار باشد ممكن است در بازه زمانی کوتاهی خراب شود.
سرعت: بيشتر تردميل‌ها سرعتی بين صفر تا 10 ساعت/مايل (صفر تا4.5ثانيه/متر) دارند.
يك تردميل خوب بايد با شيوه راه رفتن شما كه در آن احساس راحتي مي‌كنيد، هماهنگ باشد.
يك سرعت شروع 0.5 ساعت/مايل(20 ثانيه/سانتي‌متر) يا كمتر به‌دلايل ايمني بسيار مهم است.
تسمه: تسمه های تردمیل ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر پهنا و ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتی متر طول دارند.
ممکن است که طول تردمیل برای کسانی که با تردمیل پیاده روی می کنند مهم نباشد، اما برای افرادی که در هنگام دویدن گام های بلندتری بر می دارند، اهمیت زیادی دارد.
شیب تردمیل : حتما برای خرید تردمیل توجه داشته باشید که دستگاه دارای شیب برقی هست یا نه چون این عملکرد به کاربر کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزاند.
میزان تحمل وزن تردمیل: یعنی بالاترین وزن شخصی که به شکل استاندارد می تواند بر روی آن قرار بگیرد و تردمیل بتواند آن وزن را تحمل نماید.
میزان تحمل وزن شخص ارتباط مستقیمی با قدرت موتور، ابعاد تسمه و ابعاد دستگاه و ابعاد غلطک و همچنین جنس و ضخامت تخته، تسمه و بدنه تردمیل دارد.
ایمنی حرکت: برخی تردمیل ها دارای گیره می باشند.که با اتصال به لباستان ایمنی حرکت شما را تنظیم می نماید.
صفحه نمایشگر : که در آن می توانید کلید ایمنی ، توقف اضطراری،برنامه های از قبل تعیین شده ، کلیدهای روی دسته و سنسور ضربان قبل و میزان سرعت و شیب و مسافت طی شده در حال قابل ملاحظه می باشد.
فضای منزل: اگر شما منزلتان دارای فضای کافی ندارید می توانید درهنگام خرید تردمیل به قابلیت تاشوندگی این دستگاه دقت نمایید.
ضربه گیر: اگر تردمیل خود را می خواهید انتخاب کنید حتما به این نکته توجه کنید که دارای ضربه گیر داشته باشد زیرا در هنگام دویدن، ضربه گیر از آسیب رسیدن به ستون فقرات و پاها جلوگیری می کند.

بهترین تردمیل های باشگاهی از نظر خریداران حرفه ای و مربیان بدنسازی به نام رشته بدنسازی در زیر با مشخصات آن آمده است:

یکی از محبوب ترین تردمیل باشگاهی برند سایتک و  مدل V9 می باشد چرا که از نظر خریداران این مدل تردمیل از لحاظ بدنه دارای ساختار و استحکام بالایی می باشد.
موتور این مدل تردمیل برند سایتک از نوع AC بوده و 3 تا 6 اسب بخار قدرت دارد.
این مدل تردمیل از این جهت گزینه مناسبی برای خرید است که شما حتی با داشتن حداکثر وزن 180 کیلوگرم نیز با استفاده از برنامه های تمرینی متفاوت آن می توانید مانند یک ورزشکار حرفه ای بر روی آن کالری بسوزانید.
همچنین این مدل برای تمرین دارای شیب برقی 0 تا 18 درصد و عرض تسمه تردمیل 58 سانتی‌متر است که فضای بسیار خوبی را برای انواع حرکات، از جمله دویدن روی سطح صاف تا پیاده‌روی روی سطح شیب‌دار در اختیار شما قرار می دهد .

تردمیل سایتک V9 با دارا بودن فن خنک کننده و تعبیه حسگرها بر روی دسته‌های جلویی آن قابلیت اندازه گیری نبض شما را در هین ورزش برای شما فراهم می کند.

بهنرین-تردمیل-باشگاهی-V9

تردمیل باشگاهی سایتک V9  از نمایندگی رسمی واردات برند سایتک

قدرت موتور : 3 تا 6 اسب بخار

نوع موتور : AC

حداکثر تحمل وزن : 180 کیلوگرم

محدوده سرعت : 0.8 تا 20 کیلومتر در ساعت

تنظیم شیب : تا 18 درجه برقی

عرض تسمه : 58 سانتی متر طول تسمه : 155 سانتی متر

جنس تسمه : پلاستیک

کلیدهای میانبر (روی دسته) : دارد

گیره ایمنی : دارد

فن خنک کننده : دارد

کشور سازنده : چین

پنل کنترل تردمیل باشگاهی سایتک V9:

تردمیل V9 برند سایتک

نمایشگر LED

دارای برنامه های متنوع تمرینی

نمایش سرعت، شیب ، مسافت،زمان، کالری و ضربان قلب

سایر ویژگی ها:

دارای بدنه محکم

جای موبایل ، بطری و فن خنک کننده

دارای حسگر ضربان قلب

تردمیل دیگری که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و از پرقدرت های باشگاهی است، با داشتن استراکچر بسیار مستحکم و با دوام خود و همچنین، موتور AC با قدرت 7 اسب بخار و ضربه گیرهای پیشرفته توانایی تحمل 180 کیلوگرم وزن کاربر را دارد و قابلیت های بسیار مدرنی نیز درآن به چشم میخورد.
اولین قابلیتی بارز این مدل تردمیل ویژگی شیب معکوس آن با 3 درجه منفی آن می باشد.
این ویژگی این امکان را به شما میدهد تا با شیب منفی تا 3 درجه دویدن در یک سر پایینی را شبیه سازی کنید که برای ورشکاران حرفه ای گزینه مناسب میباشد.
همچنین قابلیت روغن کاری اتوماتیک از دیگر قابلیت های است که برای استفاده های باشگاهی بسیار مهم میباشد.
ضربه گیر های تردمیل که  Dual Flex Cushion نام گذاری شده اند میتوانند بیشترین کارایی را در وزن های بالا از خود نشان دهند.

بهترین تردمیل باشگاهی وی 12

تردمیل باشگاهی سایتک Cytech V12 با شیب معکوس تا 3 درجه منفی از نمایندگی رسمی واردات برند سایتک

  • قدرت موتور : 4.5 تا 7 اسب بخار
  • نوع موتور : AC
  • حداکثر تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • محدوده سرعت : 0.8 تا 22 کیلومتر در ساعت
  • تنظیم شیب : 3- تا 18 درجه برقی
    دارای قابلیت مدرن شیب منفی تا 3 درجه
  • عرض تسمه : 60 سانتی متر طول: 168 سانتی متر
  • جنس تسمه : پلاستیک
  • کلیدهای میانبر (روی دسته) : ندارد
  • گیره ایمنی : دارد
  • فن خنک کننده : دارد
  • کشور سازنده : چین

پنل کنترل تردمیل باشگاهی سایتک Cytech V12

نمایشگر تردمیل باشگاهی

  • نمایشگر LED دات ماتریکس
  • دارای 12 برنامه تمرینی و 1 HRC
  • نمایش سرعت، مسافت،زمان، کالری و ضربان قلب
  • دارای حسگر ضربان قلب
  • دارای پورت USB
  • قابلیت تنظیم پله ای شیب و سرعت

سایر ویژگی های Cytech V12 Treadmill

  • نگهدارنده دیوایس های الکترونیکی
  • بدنه حجیم و بسیار مستحکم
  • ضربه گیر های Dual Flex Cushion System
  • دارای CE Certification
  • قابلیت روانکاری خودکار
  • ابعاد: طول: 225 عرض: 102 ارتفاع: 167
  • وزن دستگاه: 239 کیلوگرم

اگر میخواهید در رابطه با خرید بهترین تردمیل باشگاهی، حرفه ای عمل کنید و محصولی انتخاب نمایید که در طولانی مدت شما را با مشکل مواجه نکند و بهترین کارایی را ارائه کند در ابتدا باید به نکاتی توجه داشته باشید.

  • تحمل وزن (حداقل میزان تحمل وزن 150 کیلوگرم )
  • ضربه گیرها (حرفه ای بوده و بتوانند کارایی مناسبی ارائه دهند)
  • سرویس دستگاه (سرویس های مورد نیاز مانند روغن کاری)
  • گارانتی محصول (تمام تردمیل های موجود دارای گارانتی معتبر میباشند)
  • قابلیت ها (در ادامه به آن خواهیم پرداخت)

بهترین مدل تردمیل باشگاهی میبایست حداقل 150 کیلو گرم تحمل وزن داشته باشد؛ یعنی کمترین میزان تحمل وزن برای مصارف باشگاهی. خرید تردمیل باشگاهی کار دشواری است چرا که باید به موارد بسیاری توجه داشته باشید تا انتخابی دقیق داشته باشید و در آینده با مشکل مواجه نشوید.

تردمیل دستگاه ورزشی هوازی برای دویدن در یک مکان ثابت است و یکی از ابتدایی ترین کارهای روزمره یعنی راه رفتن را در محیط خانه یا باشگاه بدنسازی شبیه سازی می نماید.

تردمیل در کنار سایر تجهیزات ورزشی نظیر اسکی فضایی ( الپتیکال)، دوچرخه ثابت، اسپینینگ و … در باشگاه و همچنین در منزل مورد استفاده قرار می گیرد.
خرید تردمیل در چند سال اخیر به ویژه با گسترش شیوع ویروس کرونا بسیار توسعه یافته و افراد زیادی از تردمیل به عنوان یک دستگاه ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده می کنند.
این روزها جوانان در اجرای روزانه ورزش بیش از پیش فعال بوده و جهت رسیدن به تناسب اندام مورد نظر و نیز تضمین سلامتی به سمت ورزش کشیده می شوند که البته ظهور دستگاه های ورزشی هوازی که از جمله محبوب ترین آن میتوان به ت تردمیل اشاره کرد، در این راه نقش به سزایی داشته است.
تمرین بر روی تردمیل در باشگاه های بدنسازی قبل از اجرای تمرینات سنگین بدنسازی روشی مناسب جهت گرم کردن بدن بوده و نیز تمرین بر روی تردمیل موجب افزایش آمادگی جسمانی خواهد شد.

همچنین افرادی که قصد کاهش وزن به طور گسترده در تمام اعضای بدن را دارند می توانند با تمرینات متداوم بر روی تردمیل به واسطه هوازی بودن آن به تناسب اندام دلخواهشان برسند.
با توجه به درخواست های بی نظیر عموم مردم برای خرید تردمیل ، مراکز فروش تردمیل در سراسر دنیا و ایران بسیار فعال بوده و انواع تردمیل در طرح ها و مدل های متفاوت عرضه می شود.

فروش تردمیل همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از ویژگی های خرید در انتخاب بهترین تردمیل چه باشگاهی چه خانگی به شمار می آید.
همچنین فروش تردمیل با قیمت مناسب یکی دیگر از آیتم ها در خرید بهترین تردمیل محسوب می شود، باید توجه کنید که قیمت تردمیل در انتخاب مدل و انواع آن تاثیر گذار می باشد.
علاوه بر این یکی از مواردی که در قیمت بهترین تردمیل موثر است، امکانات تردمیل بوده که باعث می شود قیمت آن افزایش یا کاهش داشته باشد.
تردمیل خانگی در دو مدل:
تردمیل تک کاره و
تردمیل چندکاره تولید می شود و همین امر موجب تغییر قیمت آن خواهد شد.

امکانات تردمیل یکی دیگر از موارد موثر در قیمت به شمار می آید؛ برای مثال: انواع تردمیل دارای برنامه های تمرینی پیش فرض بوده و برخی مدل های دیگر از این برنامه ها برخوردار نیستند که این امکانات تاثیر مستقیمی بر روی قیمت خواهد داشت.

طلوع ورزش ایرانیان از اولین های واردات دستگاه های هوازی ازجمله تردمیل باشگاهی در زمینه عرضه و فروش سراسر ایران بوده که در زمینه فروش با قیمتی مناسب فعالیت می کند.
بنابراین می توانید جهت خرید بهترین تردمیل به صورت حضوری از کارخانه دیدن فرمایید و پس از مقایسه اقدام به خرید تردمیل نمایید.

تمامی تردمیل های ما با خدمات پس از فروش و گارانتی به شما مشتریان گرامی عرضه خواهد شد.

شرکت تجهیزات ورزشی طلوع ورزش ایرانیان جهت سهولت در خرید تردمیل باشگاهی و خانگی و نیز جلب رضایت و آسایش مشتریان گرامی ، امکان تست بهترین تردمیل ها در شو روم خود فراهم نموده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

همین حالا تماس بگیرید