a

Facebook

Twitter

کپی رایت 2024 شرکت طلوع ورزش ایرانیان برتر.
تمامی حقوق محفوظ است.

18:00 - 8:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

تماس با پشتیبان ما

اینستاگرام

فیسبوک

جستجو
فهرست

چگونه یک باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم؟

چگونه یک باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم؟

تجهیز صفر تا صد باشگاه بدنسازی

اگر به دنبال تجهیز یک باشگاه بدنسازی مدرن و مجهز هستید نکات زیر را مد نظر داشته باشید ؛
ملک مورد نظر خوبی جهت باشگاه بدنسازی خود انتخاب کنید که سر صدا و موزیک باشگاه برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند ، سقف بلند نقشه خوب ، تهویه مناسب از مشخصات خوب یک باشگاه بدنسازی هست ، درصورت اجاره ملک تلاش کنید با مالک ملک باشگاه بدنسازی خود قرارداد بلند مدت بسته حداقل ۵ ساله ببندید .
در انتخاب دستگاه بدنسازی خود دقت کنید ؛ در حدود بودجه خود به دنبال برند های خوب دستگاه بدنسازی و هوازی باشید ، مشخص کنید باشگاه بدنسازی شما فقط مردانه خواهد بود یا فقط بانوان و یا مشترکا جهت شیفت مردانه و بانوان استفاده خواهد شد ، این امر می تواند در تعیین دستگاه شما موثر باشد ، دستگاه های وزن آزاد که با صفحه کار می کنند معمولا به درد باشگاههای مردانه می خورند و یا لزومی ندارد برای باشگاه بانوان دستگاههای بدنسازی با برد حرکتی وزنه های بسیار سنگین استفاده شود . همیشه دستگاهی را انتخاب کنید که برای فروش آن دچار مشکل نخواهید شد ، اگر مد نظر شما دستگاه بدنسازی خارجی هست حتما به دنبال وارد کننده ها باشید ارایه اسناد واردات و یا استعلام از شرکت مادر حق شماست . مسلما بهترین قیمت دستگاه بدنسازی را ازوارد کننده می توانید تهیه کنید .
به دنبال یک مربی مورد اعتماد و حرفه ای باشید، بدانید یک راهنمایی نادرست یا استفاده ناشیانه و ناآگاهانه از استرویید ها و داروهای جانبی برای شما مسیولیت دارد و می تواند با خطرات جانب برای مشتریان شما داشته باشد .

-در انتخاب برند تایوانی برای هوازی های باشگاهی خود شک نکنید ، تردمیل الپتیکال و دوچرخه های تایوانی در کل دنیا امتحان خود را پس داده اند .

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

همین حالا تماس بگیرید